.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ زندگی روزمره در پایتخت داعش
بر اساس قوانین داعش در الرقه زنان و دختران باید نقاب سیاه رنگ ضخیم بر صورت خود بیندازند و در صورتی که این نقاب، ضخیم نباشد، فرد بازداشت می شود. ممنوعیت پوشیدن شلوار جین، نمایش لباس‌های زنانه در ویترین و کار کردن مردان در فروشگاه لباس زنانه، تبلیغ آرایشگاه‌های زنانه، مراجعه زنان به پزشک مرد، شانه کردن موی سر و صورت (برای مردان)، کشیدن سیگار و قلیان و نشستن زنان بر صندلی از دیگر قوانینی است که داعش وضع کرده است.

از زمانی که فرودگاه نظامی “الطبقه”آخرین سنگرتحت کنترل نیروهای دولتی در استان “الرقه” به طور کامل به تصرف داعش در آمد این گروه تروریستی “الرقه” را به عنوان پایتخت خود معرفی کرده است.

بالرقه که به “عاصمه الرشید” پایتخت هارون الرشید نیز معروف است ماه گذشته پس از ۶ روز درگیری شدید و خونین به کنترل کامل داعش درآمد.

این استان با مرکزیت شهر الرقه، نخستین شهری بود که در ماه مارس سال ۲۰۱۳ میلادی به اشغال افراطیون درآمد و پس از آن این گروه حملاتی را به شهرهای دیگر این استان آغاز کردند. با تصرف نقاط مختلف این استان به دست داعش این گروه دیگر مخالفان مسلح سوری را شهر بیرون کرد و آن را مرکز فعالیت های خود قرار داد.

گفته می شود این گروه با تصرف کامل الرقه قوانین سختگیرانه ای را علیه ساکنان اعمال کرده است که در صورت تمرد، آنان را در زندان های زیر زمینی بازداشت می کند.

مردم در این الرقه به شدت از نظر آذوقه و غذا در مضیقه هستند و ساعت ها بایست در صف دریافت آب و غذا بایستند. با این حال داعشی ها اقدام به جمع آوری زکات گندم از کشاورزان می‌کنند و از مغازه دارها نیز سه هزار لیره به عنوان مالیات دریافت می کنند.

همچنین بر اساس قوانین داعش در الرقه زنان و دختران باید نقاب سیاه رنگ ضخیم بر صورت خود بیندازند و در صورتی که این نقاب، ضخیم نباشد، فرد بازداشت می شود. ممنوعیت پوشیدن شلوار جین، نمایش لباس‌های زنانه در ویترین و کار کردن مردان در فروشگاه لباس زنانه، تبلیغ آرایشگاه‌های زنانه، مراجعه زنان به پزشک مرد، شانه کردن موی سر و صورت (برای مردان)، کشیدن سیگار و قلیان و نشستن زنان بر صندلی از دیگر قوانینی است که داعش وضع کرده است. تصاویر زیر عکس هایی است که تا کنون از زندگی مردم در پایتخت داعش منتشر شده است.

 

                                                       
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 6 مهر 1393
در عکس15 (جایی که مادر و یک فرزند در آغوش و دخترش هم در کنارش می باشد) تصویر بشار اسد داخل شیشه بصورت کمی ضعیف نمایان است پس این تصویر به شهر دمشق منصوب است و نه رقه ای که داعش حضور دارد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 مهر 1393
عجب استدلالی کرده این استدلالت خیلی برام آشناست
حتما سربازی هم معاف شدی درسته؟؟
بهرحال دوست عزیز اون عکس پشت ویترین نیست یبار دیگه دقت بکن اون عکس نیست بلکه یه شخصه ، جالبشم اینه اصلا شبیهش نیست
اینو بچه 5ساله ای که کنارم نشسته متوجه شد حالا من با درکت یا هدفی که داشتی کاری ندارم ولی چرا امثال شما از سربازی معاف میشن
والله تو آی کیو اثر داره
علی 5 مهر 1393
بشار کجا بود چشات مشکل دارها اون فروشنده هست داره با همکارش حرف میزنه...داعشه هستا بعد عکس بشار میزارن بمونه سایه شو با تیر و شمشیر میزنن چه برسه ب عکس....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.